Reklamy na samochodach były jednym z najbardziej zauważalnych sposobów zwiększenia widoczności firmy, więc na ulicach można było zobaczyć mnóstwo takowych. Od małych, lokalnych firm po duże konglomeraty, samochody z logami firmy były bodaj pierwszą metodą reklamy, używaną przez wszelkie zakłady.

Profesjonalne oklejanie samochodów firmowych

profesjonalne oklejanie samochodów - cenaTaka metoda reklamy była bardzo popularna głównie dlatego, iż była bardzo tania. Oznaczało to iż nawet najmniejsze zakłady mogły sobie pozwolić na profesjonalne oklejanie samochodów – cena takiej usługi nie była nigdy wygórowana, gdyż sama usługa nie należała do skomplikowanych. Najprostsze naklejki na samochód, zawierające w sobie tylko logo firmy można było zamówić osobno i zaaplikować własnoręcznie, choć co bardziej złożone i duże reklamy były nakładane w warsztatach samochodowych. Mogły one być dopasowane do każdego samochodu, gdyż reklamy wycinane były z folii na wymiar i kształt pojazdu, i nakładane bezpośrednio na karoserię, niemal identycznie jak ochronne folie samochodowe. Odmian folii używanych do takiego zabiegu było bardzo dużo, i różniły się one znacznie pod względem wytrzymałości, jak i ceny. Najtańsze folie nie miały dość wysokiej jakości i nie należały do trwałych, aczkolwiek były najtańsze i sprawdzały się dość dobrze w pojazdach które nie były wystawione na zbyt ciężkie warunki drogowe, więc często używane były do oznaczania samochodów służbowych.

Bardziej wytrzymałe i trwałe odmiany, natomiast, często widywane były na pojazdach offroadowych, często tych biorących udział w zawodach. Najlepsze odmiany folii mogły również być używane identycznie jak naklejki ochronne, nie tylko reklamując firmę, ale również częściowo osłaniając lakier pojazdu przed uszkodzeniami na drodze.

Kategorie: Motoryzacja